"Teknolojik yatırımlarla daha hızlı hizmet veriyoruz"
Bilgi teknolojilerine yapılan yatırımlarla müşterilerine daha hızlı hizmet verdiklerini anlatan Ali Erman Aytac, "Yenilenen yüzü ile Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) ve Yetkili İşlem Merkezleri (YİM) sayısının 100'e ulaştı. Müşteri memnuniyeti adına yapılan uygulamalar ve teknolojik yatırımlarıyla enerji sektöründe öncü firma ödülüne layık görüldük. Birçok işlemin zaman kaybetmeden, sıra beklemeden bilgisayar ya da mobil uygulama ve 444 6 646 telefon numaralı Çağrı Merkezinden yapılıyor. www.limakuludag.com.tr internet sitesi üzerinde bulunan online.limakuludag.com.tr online işlem merkezinden indirimli elektrik, avantajlı elektrik tarifelerinden yararlanma, fatura ödeme, abonelik işlemi gibi birçok işlemin yapılabilinmekte" şeklinde konuştu.
"Yuvam güvende ile 4 ilde 15 bine ulaştık"
Geçen yıl konut müşterileri için hayata geçirdikleri "Yuvam Güvende" kartı uygulamasında, 4 ilde 15 bine ulaştıklarını aktaran Aytaç, "Bu karta sahip olan müşterilerinin, yılda 3 kez elektrik problemleri, cam kırılması, çilingir hizmetleri, elektrik ve su tesisatında arızalar gibi konularda 150 dolar tutarına kadar hizmeti ücretsiz alabilecekler. 2017 yılını müşteri memnuniyeti yılı ilan ettik. Müşterilerden gelen talepleri titizlikle inceleyerek Esnek Fatura uygulamasını hayata geçirdik. Limak Uludağ Elektrik'in yeni yıl ile birlikte müşterileriyle buluşturduğu bir diğer uygulama da Esnek Fatura uygulamamızdır. Esnek Fatura, Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova'daki müşterilerimizin yanı sıra Türkiye genelindeki 81 lira üzeri fatura ödeyen serbest tüketiciyi de kapsıyor. Esnek Fatura, memur, emekli gibi farklı kategorilerde yer alan müşterilerimizin talepleri doğrultusunda hayata geçirdiğimiz bir uygulamadır. Fatura son ödeme tarihlerini mevzuata göre sayacın okunduğu güne 10 gün ilave edilerek tespit ediyoruz. Ancak bu tarihler memur, emekli veya diğer ücretli çalışanların maaş ödeme tarihlerine denk gelemeyebiliyor. "Esnek Fatura" uygulaması ile tüm mesken müşterilerimiz fatura son ödeme tarihlerini kendileri belirleyebiliyor ve geç ödeme kaynaklı olarak yansıyan gecikme zammı, elektriğin kesilmesi gibi sıkıntıları yaşamıyor. Müşterilerimiz ayrıca "Esnek Fatura" uygulamasıyla fatura alt limitini de belirleyebiliyor. Belirli dönemlerde tüketicilerimiz evlerinde bulunmadıklarında buzdolabı, derin dondurucu gibi beyaz eşyaların tüketimi nedeniyle düşük de olsa faturalar oluşuyor. Bunları takip etmek ve ödemek de bazen zor olabiliyor. "Esnek Fatura" uygulamasıyla birlikte müşterilerimizin kendi belirleyecekleri tutara kadar fatura oluşmuyor ve dolayısıyla bu küçük faturalar sebebiyle oluşan sıkıntıları da ortadan kaldırıyoruz. Öte yandan müşterilerimizi ödeme alışkanlıklarına göre gruplandırıyoruz ve elektrik faturalarını düzenli ödeyen mesken müşterilerimize ayrıcalık tanıyoruz" diye konuştu.
"Tüketicilerimizden kesme bağlama ücreti almıyoruz"
"Faturasını düzenli olarak ödeyen müşterilerimiz, unutma, otomatik ödeme talimatında yaşanan sıkıntı, hesapta para olmama gibi nedenlerle fatura ödemesini geciktirseler dahi müşterilerimizin elektriğini kesmiyoruz" diye konuşan Aytaç, "Dolayısıyla bu tüketicilerimizden kesme bağlama ücreti almıyoruz. Faturasının son ödeme tarihi geçtiğinde bu durumu otomatik arama ve SMS ile hatırlatıyoruz. Müşterilerimiz, fatura ödemelerini düzenli olarak yapmaya devam ettiği müddetçe uygulamadan faydalanmaya devam ediyor. Yeniliklerden yararlanmak isteyen müşterilerimiz, http://www.limakuludag.com.tr/internet adresi üzerinde bulunan online.limakuludag.com.tr online işlem merkezi, 444 6 646 telefon numaralı çağrı merkezi ve Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) üzerinden başvuruda bulunabiliyor. Uygulamadan yararlanabilmek için aboneliğin fiili kullanıcılarımız üzerine olması gerekmektedir" dedi.
Editör: Ersan Küçükkuru