UEDAŞ’ın hizmet bölgesindeki 4 ildeki muhtarların iletişim bilgilerinin sisteme tanımlandığı belirtilerek, bu uygulamadan bölgedeki 2 bin 800 muhtarın nisan ayı itibarıyla yararlanmaya başladığı kaydedildi. Açıklamada, iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleriyle ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiği, aynı zamanda müşteri işlem yetkilileriyle de iletişim kurulabildiği bilgisi verilerek, "Hizmet bölgemizde yer alan muhtarlarımızın ihbarlarını öncelikli olarak değerlendiriyor, ihtiyaç ve taleplerde gerekli müdahalenin en kısa sürede gerçekleştirilmesini sağlıyoruz" ifadesi kullanıldı. Mobil uygulamanın, "Aboneliklerim", "Planlı Kesintiler", "Başvurularım", "Anlık Kesintiler", "Anketler" ve "Canlı Destek" bölümlerinden oluştuğu belirtildi.
Editör: Boğaz Gazetesi