Çanakkale kahvaltısı tanıtım çalışmaları hızla devam ediyor. Çanakkale kahvaltısı lansman toplantısı öncesinde çanakkale kalvaltısı her fırsatta tanıtılmaya çalışıyor. Çanakkale kahvalrısı son olarak İçişleri bakanlığı projesi olan “ 18 Mart’ tan 19 Mayıs’a Giden Yol “ perojesi kapsamında Çanakkale’ye gelen sosyal medya içerik üreticilerine Masırlık lokantasında Çanakkale kahvaltısı tanıtıldı.
Çoğrafi İşeretli Ürünlerden Oluşan Çanakkale Kahvaltısını Deneyimlediler
Sosyal medya içerik üreticileri üzerinden Milli değerler ile ilgili farkındalık ve bilinç oluşturmak için 30 Ağustos 2024’te başlayan ve 18 Mart 2025 ‘te sona erecek olan “18 Mart’tan 19 Mayıs’a Giden Yol“ projesi kapsamında Çanakkale’ye gelen 10 sosyal medya içerik üreticisine Çanakkalenin coğrafi işeretli ürümlerinden oluşan Çanakkale Kahvaltısı tanıtıldı. Proje kapsamında çanakkaleye gelern sosyal medya içerik üreticilerine çanakkale Kahvaltısı tanıtımını Çanakkale Aşçılar ve Pastacılar Derneği Başkanı Şef Osman Demirci, Yakup Kartal, Anadolu Şefler Birliği Başkanı Hüseyin Sipali ve dernek yönetim kurulu üyeleri yaptı.
Çanakkale Ruhu ve Mücadele Azmi Anlatılacak
“18 Mart’tan 19 Mayıs’a Giden Yol“ proje Koordinatörü ve aynı zamanda Ankara – Samsun Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Neriman Demir Kuru yaptığı açıklamada “İçişleri bakanlığımızın “18 Mart’tan 19 Mayıs’a Giden Yol“ projesinin Çanakkale ayağı için Çanakkaledeyiz. Projemizin amacı Cumhuriyet Tarihimizin en önemli şehri olan Çanakkale’ de çok önemli olan kurtuluş ve mücadele ruhunu sosyal medya içerik üreticileri’ nin paylaşımları ile milyonlara ulaştırabilmek. Proje kapsamında Çanakkale’nin tarihini kültür ve turizm güzelliklerinin de anlatılacağı bir belgesel çekimi de gerçekleştirilecek ve Çanakkale’ yi her yönden tanıtmaya çalışacağız.” dedi.
Çanakkale Kahvaltısını Her Platformda Tanıtmak İçin Çalışıyoruz
Çanakkale Domatesi, Çanakkale Biberi, Çanakakle Zeytini Ve Zeytin Yağı, Ezine Peyniri, Çanakkale Salçası, Çanakkale Balı, Çanakkale Tahini ve Çanakkale Pişi’sinin yer aldığı Çanakkale kahvaltısını tanıtan Demirci, “Yoğun bir tanıtım ve lansman başlatacağımız Çanakkale kahvaltımızı “18 Mart’tan 19 Mayıs’a Giden Yol“ projesi kapsamında Çanakkale’ye gelen 10 sosyal medya içerik üreticisine tanıtımını gerçekleştirdik. Bu projenin Çanakkale ayağında bize bu tanıtım imkanı verildi. Bizde bu fırsatı kaçırmadık. Sosyal medya içerik üreticilerine Çanakkale Kahvaltısını anlattık ve Çanakkale Kahvaltısının içeriği konusunda da bilgiler verdik. Bu gerçekleştirdiğimiz etkinlik ile çok yüksek takipçi sayıları olan sosyal medya içerik üreticilerinin Çanakkale kahvaltısı paylaşımları ile önemli bir tanıtım yapmış olacağız. Çanakkale kahvaltısını inşallah tüm Türkiye’ de en iyi şekilde tanıtacağız.” dedi.