Sektörün dijitalleşmesi konusunda çalışmalar yürüten Modanisa, son olarak mesajlaşma uygulaması WhatsApp üzerinden hayata geçirdiği satış kanalı üzerinden sevilen ürünlerini müşterileriyle buluşturmaya başlamıştı. Verilen bilgiye göre; kullanıcılar, markanın WhatsApp numarasıyla konuşma başlattıklarında, platforma üyelik oluşturarak giriş yapıp, uygulamadaki kategorilerden seçili ürünleri listeleyebiliyor.
Marka, beş kıtadan kullanıcılarına günlük giyimden abiyeye, ayakkabıdan aksesuara ihtiyaç duyduğu ürünleri sundu. Londra, Dubai ve Jakarta’da düzenlenen Modest Fashion Week konseptini hayata geçiren markanın, modayı tüm kadınlar için daha erişilebilir hale getirme misyonuyla çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.
Editör: Boğaz Gazetesi